Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
19:00 Žiar nad Hronom
Fortuna liga, 6. kolo, 24.8.2019
FK Pohronie - AS Trenčín
1:2 Trnava
Fortuna liga, 5. kolo, 17.8.2019
FC Spartak Trnava - AS Trenčín
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
ASTV 21.8.2019

7DAYS | Sedem dní v AS Trenčín objektívom kamery ASTV (#25)

ASTV vám prináša ďalšie tohtosezónne vydanie magazínu, ktorý mapuje týždeň v AS...

Rozhovory 20.8.2019

A-tím | Van Kessel sa vrátil do AS Trenčín

Na hosťovanie s následnou opciou prichádza zo Spartaka Trnava krídelník Gino van Kessel....

Rozhovory 20.8.2019

A-tím | V kabíne obranca so skúsenosťou z Premier League

Anglický obranca Cole Kpekawa podpísal viacročný kontrakt s AS Trenčín....

Rozhovory 19.8.2019

A-tím | Novou tvárou Kneževič z Dinama Záhreb

Novou tvárou v kabíne AS Trenčín je dvadsaťročný stredopoliar Tomislav Kneževič. Odchovanec...

orion tip adidas
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín  McDonalds  Edart  aaa auto
 Mercedes Benz  Krusovice  Smoker  SWAN  Machunka  slovlak