Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
NIKÉ LIGA, 14. kolo, 8.11.2025
AS Trenčín - FC Košice
13:00
Slovnaft Cup, Pohár, 19.11.2025
FTC Fiľakovo - AS Trenčín
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
A-tím 18.11.2025

Slovnaft Cup | V 5. kole pohára proti Fiľakovu

Po reprezentačnej prestávke čaká náš tím už koncom tohto týždňa návrat do ligového kolotoča....

B-tím 15.11.2025

Talda | Kráčame správnym smerom, viacerí klopú na dvere profesionálneho futbalu

Uplynulý víkend sa naše béčko rozlúčilo s jesennou časťou...

ASTV 13.11.2025

Zákrok mesiaca | ASTV prináša päť najkrajších zákrokov mesiaca september

ASTV vám prináša aj v sezóne 2025/2026 pokračovanie ankety Zákrok...

Fotogalérie 11.11.2025

Fotogaléria | Stretnutie Tipos III. ligy proti Beluši

Fotogaléria zo stretnutia 15. kola TIPOS III. ligy západ proti FK Beluša (4:1).

Tipsport SK  macron
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín  Áesko Kantína  RS Technology
 Heineken  Smoker  mattoni  arena ostrov  laugaricio  karlmarc.com  magnus  TSS Group  ramirent  keraming  Jaaa fajntricko  dobrota  Hisense Antes GM