Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
  Žilina
Fortuna liga, 19. kolo, 15.2.2020
AS Trenčín - MFK Zemplín Michalovce
1:1 Nitra
Fortuna liga, 18. kolo, 7.12.2019
FC Nitra - AS Trenčín
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
Rozhovory 13.12.2019

A-tím | Kleščík a Skovajsa sa rozlúčili s AS Trenčín

Dve dlhoročné opory končia svoje pôsobenie pod Čákovým hradom. Dvojici odchovancov...

ASTV 13.12.2019

ASTV | Rozhodnite o tom, kto strelil gól mesiaca november

ASTV vám prináša novembrovú edíciu ankety o najkrajší gól v podaní strelcov AS...

Rozhovory 12.12.2019

Slovnaft Cup | Štvrťfinálový žreb nám určil Slovan Bratislava

Vo štvrťfinále 51. ročníka Slovenského pohára - Slovnaft Cupu 2019/2020...

ASTV 11.12.2019

Basketbal | Nový šport v AS Trenčín, tréningy detí trikrát do týždňa

Najmladším členom Asociácie športov sa len pred niekoľkými týždňami...

orion tip adidas
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín  McDonalds  Edart  aaa auto
 Mercedes Benz  Krusovice  Smoker  SWAN  Machunka  slovlak